Okullar Ne Zaman Ve Ne Kadar Süre Kapanır

Çevrimdışı zgryks

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 678
  • 1.022
  • 678
  • 1.022
# 14 May 2021 23:42:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geleneksel tarzda öğrencilik yapmak zorunda olanlar ile ilgili tespitiniz ne yönde cereyan etmektedir?
onu devlet büyüklerimiz düşünüp 14 ay boyunca çözüm üreteceklerdi.

Çevrimdışı Can Yongası

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 302
  • 1.803
  • 302
  • 1.803
# 14 May 2021 23:43:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yüz yüze eğitimci uzman arkadaşlar.
Eğitim faaliyetleri yüz yüze yapılır zaten.
Resmi rakamlara giren 45 bin canın kaybedilgi bir hastalıktan dolayı zaruriyetten uzaktan eğitim yapılmaya çalışılıyor. Halen  vicdan, sıkılma zor vb. şeylerin neyini tartışıyoruz.  Bunun yerine daha verimli nasıl olur bunu tartışalım. Öğrencinin hiç interneti  mi yok en azından ödevler hazırlayıp ulaştırmaya çalışalım.  Dört dörtlük olmayacak herşey elbette
Bunu velisinin lastikçi yanına çırak olarak verdiği dördüncü sınıf öğrencisine de anlatalım lisanı münasiple. Her şeyin dört dörtlük olamayacağının altını çizelim. Kusura bakmasın on yaşındaki çocuk.

Çevrimdışı daywalker_01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.194
  • 1.565
  • Müdür Yetkili
  • 1.194
  • 1.565
  • Müdür Yetkili
# 14 May 2021 23:43:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geleneksel tarzda öğrencilik yapmak zorunda olanlar ile ilgili tespitiniz ne yönde cereyan etmektedir?
ver ödevi yazıyı otür sınıfta iç çayını anlayısi galiba☺☺☺

Çevrimdışı gulserengokce

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 1.488
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 283
  • 1.488
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 14 May 2021 23:43:57
Arkadaşlar herkes kendi fikrini söylüyor.Birbirimize kızmak yerine hak verebiliriz.Herkes çok gergin tabi.Fakat herkes yaşadığını bilir.Ailesinden yada çevresinden sevdiklerini kaybedenler var.Bu hastalıkla kendisi mücadele edenlerimiz var.Uzaktan eğitim sırasında alt yapı olmadığı için çocuklara ulaşamayanlar var.Yüz yüze geçtiği zamanlarda iki üç öğrenciyle ders yapmaya çalışanlar var.Ailesinde kronik rahatsızlığı olup korkuyla okula gidip gelenler var(hem eşim hem çocuğum riskli olduğu için yüz yüze eğitim haftalarında hep korkuyla gidip geldim)Yani herkesin haklı olduğu bir taraf var zorlu günlerden geçiyoruz.Ama sonuç ne olursa olsun bütün öğretmenlerimizin elinden geleni fazlasıyla yaptıklarına ve her zaman yapacaklarına yürekten inanıyorum.Rabbim herkesin yardımcısı olsun.

Çevrimdışı Can Yongası

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 302
  • 1.803
  • 302
  • 1.803
# 14 May 2021 23:46:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
onu devlet büyüklerimiz düşünüp 14 ay boyunca çözüm üreteceklerdi.
Haklısınız, her şeye de biz mi çözüm üreteceğiz yahu? Biz canlı dersimizi veriyoruz daha ne, kendilerine alsınlar.

Çevrimdışı kaansaatci

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.160
  • 657
  • Müdür Yetkili
  • 1.160
  • 657
  • Müdür Yetkili
# 14 May 2021 23:48:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bunu velisinin lastikçi yanına çırak olarak verdiği dördüncü sınıf öğrencisine de anlatalım lisanı münasiple. Her şeyin dört dörtlük olamayacağının altını çizelim. Kusura bakmasın on yaşındaki çocuk.
Tabiki kusura bakmasın 10 yaşındaki çocuk!!!
 Mantığıyla hareket etmemiz gerekiyor.Bizler öğrencilerimize verimli olmak için yapıyoruz mesleğimizi.Öğrencilerimiz için çabalıyoruz.Veli gayretsiz ilgisiz olabilir.Bu ilgisizliği bizler katkı sağlayarak öğrencilerimizi kazanmak durumundayız.
Ne demek istediğinizi anlatamadığınızı düşünüyorum.
Söylediklerinizden öğrencileri küçümseme gibi bir anlam çıkıyor.

Çevrimdışı zgryks

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 678
  • 1.022
  • 678
  • 1.022
# 14 May 2021 23:49:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Haklısınız, her şeye de biz mi çözüm üreteceğiz yahu? Biz canlı dersimizi veriyoruz daha ne, kendilerine alsınlar.
14 aylık süreçte bu dediğiniz her aşamada hissettirdiler...en son öğretmenin haberi oldu,alınan kararlarda fikri sorulmadı bile sonuç olarak bize kalan sadece ders anlatmak oldu. Bu süreç bize zurnanın son deliği olduğumuzu ve değerimizi çok net gösterdi.

Çevrimdışı kaansaatci

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.160
  • 657
  • Müdür Yetkili
  • 1.160
  • 657
  • Müdür Yetkili
# 14 May 2021 23:51:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
14 aylık süreçte bu dediğiniz her aşamada hissettirdiler...en son öğretmenin haberi oldu,alınan kararlarda fikri sorulmadı bile sonuç olarak bize kalan sadece ders anlatmak oldu. Bu süreç bize zurnanın son deliği olduğumuzu ve değerimizi çok net gösterdi.
Peki size soruyorum öğretmenler hangi konuda birlik sağlayabildi de bu konuda ortak bir fikir sunup katkıda bulunsunlar.
Özellikle sınıf öğretmenleri için bu sözlerim.

Çevrimdışı zgryks

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 678
  • 1.022
  • 678
  • 1.022
# 14 May 2021 23:54:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Peki size soruyorum öğretmenler hangi konuda birlik sağlayabildi de bu konuda ortak bir fikir sunup katkıda bulunsunlar.
Özellikle sınıf öğretmenleri için bu sözlerim.
birlik konusunda sonuna kadar haklısınız fakat keşke sormayı deneselerdi belki bazı şeyler için başlangıç olurdu.

Çevrimdışı student46

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 103
  • 233
  • 103
  • 233
# 15 May 2021 00:00:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bunu velisinin lastikçi yanına çırak olarak verdiği dördüncü sınıf öğrencisine de anlatalım lisanı münasiple. Her şeyin dört dörtlük olamayacağının altını çizelim. Kusura bakmasın on yaşındaki çocuk.
Uzaktan eğitim var diye çalıştırıldığını düşündüğün öğrencin için;
Sayın hocam hangi girişimi yaptin?
Okul idaresine durumu bildirdin mi burs araştırdı mi?
Öğrencinin interneti yoksa okuldaki internete yönlendirme yaptınız mı?
Hiçbiri değilse öğrenciyi neden evinize çağırıp boş zamanlarınızda ders yapmayı düşünmediniz ? Yüzyüze sizin için bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Öğrencimiz içinde faydalı olurdu. Sizin gibi öğretmenlerden feyiz almış olurdu. Başarı için gayret gösterirdi

Çevrimdışı Can Yongası

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 302
  • 1.803
  • 302
  • 1.803
# 15 May 2021 00:09:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Uzaktan eğitim var diye çalıştırıldığını düşündüğün öğrencin için;
Sayın hocam hangi girişimi yaptin?
Okul idaresine durumu bildirdin mi burs araştırdı mi?
Öğrencinin interneti yoksa okuldaki internete yönlendirme yaptınız mı?
Hiçbiri değilse öğrenciyi neden evinize çağırıp boş zamanlarınızda ders yapmayı düşünmediniz ? Yüzyüze sizin için bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Öğrencimiz içinde faydalı olurdu. Sizin gibi öğretmenlerden feyiz almış olurdu. Başarı için gayret gösterirdi
Ahhh ben, hep ben.. Yapmadım hocam bu dediklerinizi.. Vay bana vaylar bana.. Aslında tam bir şeyler yapmak üzereydim, ikinci dönem ilçe zümre toplantısında altı öğrencisiyle henüz tanışmadığını dile getiren bir meslektaşım oldu. Ora mı gidem öte mi koşam bilemedim.. Bakakaldım öylece.. Vay bana, hep ben..

Çevrimdışı student46

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 103
  • 233
  • 103
  • 233
# 15 May 2021 00:15:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ahhh ben, hep ben.. Yapmadım hocam bu dediklerinizi.. Vay bana vaylar bana.. Aslında tam bir şeyler yapmak üzereydim, ikinci dönem ilçe zümre toplantısında altı öğrencisiyle henüz tanışmadığını dile getiren bir meslektaşım oldu. Ora mı gidem öte mi koşam bilemedim.. Bakakaldım öylece.. Vay bana, hep ben..
Tamam  tamam 🙂 aynı gemideyiz sayın hocam sadece yüzyüze ısrarına karşı söylemim. Elbet zor okul açılınca milyonların evinden.hareket etmesi demek. Bu duruma karar vermekte zor

Çevrimdışı sulo555

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.112
  • 1.911
  • 1.112
  • 1.911
# 15 May 2021 00:21:33
Bence çocuklar 5. Sınıftan sonra çırak olmalı mesleği öğrenmeli meslek liselerinin ortaokul bölümü açılarak kaporta  elektrik teknisyen yetiştirilmesi. Örnek Almanya...

Çevrimdışı ufukbey

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 862
  • 1.214
  • 862
  • 1.214
# 15 May 2021 00:23:04
Biz nasıl memuruz arkadaş dünyanın yükü sırtımızda sanki,kardeşim düz memur adam ise bile gitmiyor doğru düzgün keyfi çok iyi,biz öğretmenler bu dünyaya eziyet çekmeye geldik sanırım.Not maaşı benden fazla.

Çevrimdışı klmay

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 601
  • 966
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 601
  • 966
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 15 May 2021 00:28:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Uzaktan eğitim var diye çalıştırıldığını düşündüğün öğrencin için;
Sayın hocam hangi girişimi yaptin?
Okul idaresine durumu bildirdin mi burs araştırdı mi?
Öğrencinin interneti yoksa okuldaki internete yönlendirme yaptınız mı?
Hiçbiri değilse öğrenciyi neden evinize çağırıp boş zamanlarınızda ders yapmayı düşünmediniz ? Yüzyüze sizin için bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Öğrencimiz içinde faydalı olurdu. Sizin gibi öğretmenlerden feyiz almış olurdu. Başarı için gayret gösterirdi
Yazilanlari okuyunca naçizane kendi yasadiklarimi anlatmak istedim...canli derse giremeyen bir ogrencim icin şahsi girisimimle tablet ve internet sagladik...hatta aileye kira ve eşya yardimi dahi yapildi...sonuc ne derseniz, ogrencim yine katilmadi canli derse, veli telefonumu açmamaya başladi...hep bunu bilir bunu soylerim, tek tarafli çaba malesef işe yaramiyor...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK