İyep Bilgi Doküman Ve Materyal Paylaşımı

Çevrimdışı zefix

  • Üye
  • *
  • 11
  • 18
  • 11
  • 18
# 02 Kas 2018 00:08:58
Iyep modulunde 1 ogrencim gozukmuyor , neden olabilir  arkadaslar ?

Çevrimdışı eses82

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 80
  • 1.255
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 80
  • 1.255
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 02 Kas 2018 00:10:58
beplik öğrencidir

Çevrimdışı BATIHAN

  • Aktif Üye
  • **
  • 38
  • 60
  • 38
  • 60
# 02 Kas 2018 00:16:39
Matematikten 1 Yanlışı Olanlar Da Kalırsa Sınıfın Çoğu İyep E Dahil Mi Olacak

Çevrimdışı peugeot307

  • B Grubu
  • 2.730
  • 5.324
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 2.730
  • 5.324
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 02 Kas 2018 00:24:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Matematikten 1 Yanlışı Olanlar Da Kalırsa Sınıfın Çoğu İyep E Dahil Mi Olacak
halil hocamıza göre öyle pardon kazanımlara göre öyle

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 9.788
  • 27.152
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.152
  • 3. Sınıf Öğretmeni
# 02 Kas 2018 00:35:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Matematikten 1 Yanlışı Olanlar Da Kalırsa Sınıfın Çoğu İyep E Dahil Mi Olacak
O zaman bütün öğrencilerim iyeplik,çünkü hepsini doğru yapan yok. :)
Nesne saymayı bile yanlış yapan var,çıkarmayı toplama gören,bölmede çuvallayan...
Bu iyep devrelerimizi yaktı  :-\ ???

Çevrimdışı peugeot307

  • B Grubu
  • 2.730
  • 5.324
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 2.730
  • 5.324
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 02 Kas 2018 00:39:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
O zaman bütün öğrencilerim iyeplik,çünkü hepsini doğru yapan yok. :)
Nesne saymayı bile yanlış yapan var,çıkarmayı toplama gören,bölmede çuvallayan...
Bu iyep devrelerimizi yaktı  :-\ ???

hocam öyle olmaz  dediğiniz gibi sınıfta 1 yanlış 2 yanlış yapan bir sürü öğrenci var ve aynı kazanımı yanlış yapan da bir sürü var.İYEP kılavuzunda en az 1 öğrenci en fazla 10 öğrenci diyor nasıl olacak her sınıftan 15 20 öğrenci ne olacak 10 dan yukarısını almayacakmıyız

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 9.788
  • 27.152
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.152
  • 3. Sınıf Öğretmeni
# 02 Kas 2018 00:57:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam öyle olmaz  dediğiniz gibi sınıfta 1 yanlış 2 yanlış yapan bir sürü öğrenci var ve aynı kazanımı yanlış yapan da bir sürü var.İYEP kılavuzunda en az 1 öğrenci en fazla 10 öğrenci diyor nasıl olacak her sınıftan 15 20 öğrenci ne olacak 10 dan yukarısını almayacakmıyız
Öğretmenim bizim idare de 10 dan fazla olursa iki grup olur dedi,eğer böyle bir iki yanlışla iyepe alacaklarsa bizim okulda bir hayli öğrenci çıkar.Sonuçları çok merak ediyorum,neye göre belirleyecekler?
Kursu vermeye gönüllü öğretmen de yok pek

Çevrimdışı didaktikdeli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 525
  • 765
  • 525
  • 765
# 02 Kas 2018 00:59:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam öyle olmaz  dediğiniz gibi sınıfta 1 yanlış 2 yanlış yapan bir sürü öğrenci var ve aynı kazanımı yanlış yapan da bir sürü var.İYEP kılavuzunda en az 1 öğrenci en fazla 10 öğrenci diyor nasıl olacak her sınıftan 15 20 öğrenci ne olacak 10 dan yukarısını almayacakmıyız

hocam öyle bir durum olursa veliye sistemin böyle bir şey yaptığını öğrencinin iyeplik olmadığını ve kendisinin izin vermemesi durumunda sisteme dahil edilmeyeceğini söyleyin. velisi de izin vermesin. madem bakanlık 1 tane yanlışı olan öğrenciyle suriyeli okuma yazma bilmeyen türkçe konuşamayan öğrenciyi bir tutuyor o zaman biz de sınıfımızdaki öğrencileri korumakla mükellefiz.

Çevrimdışı didaktikdeli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 525
  • 765
  • 525
  • 765
# 02 Kas 2018 01:02:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Haklısınız. Çok ücretsiz ders verdim. Bugün bir velim geldi. Bende çocuğumun iyep e katılmasını istiyorum dedi. Ben de üzgünüm. Sınav yapacağız. Sonucuna göre kayıt edeceğiz dedim. 

Yalan yok. Az önce kağıdını sisteme girdim. Sınava göre  başarılı gözüküyor.  Halbuki yazdığı tüm harfler zor okunuyor. Kelime ve harf eksikleri çok fazla. Noktalama , büyük küçük harf dersen yok. Hece bilgisi gelişmemiş kısacası.

Lafı uzatmayacağım. Hep en kötü öğrenciler üzerine yatırım yapıyoruz. Ama durumu iyi olan öğrenciler içinde, böyle bir kurs açılması onların hakkı değil mi?

Kötü dediğimiz öğrenci kolay kolay değişmiyor, iyepe kesin kalacağı belli bir öğrencim var. Babası yakın zamanda hapise girecek. Öğrenci de , evin geçimini sağlamak için anasıyla beraber, (hafta sonu) gene sokaklarda seyyar satıcılık yapmaya devam edecek. 

Ben kursu açacağım , ama biliyorum ki o gelmeyecek.

Her türlü imkandan yoksun, durumu iyi olmayan öğrenciler de var. Her türlü imkansızlığı yaşayan. Babası ölmüş, 2 çocuk, annesi işten çıkarılmış., 1 aydır evlerinde elektrik yok.  Borçlarını faturalarını bileödüyemiyorlar. İşin ilginç tarafı, bu kız çocuğu da derslerine çok çalışıyor.  Çünkü akşama kadar ödevlerini yapmazsa, gene   güneş gidecek ve ışıksız kalacaklar.

Burada kızdığım nokta şu,
En kötü (okuma yazma bilmeyen)  dediğimiz öğrenciler için, devlet bütçe ayırırken, elinden geleni yapan, ama gene imkansızlık içinde yaşayan öğrenci sırf bu sınavdan başarılı oldu diye, daha iyi eğitim alma şansı (6 kişilik sınıf)  neden tanınmıyor. Çoğu öğretmene sorun.

Başarılıyı, daha başarılı yapıp, ülkeye vatana, millete , gene aynı koşullarda daha faydalı insan yapmak için, neden bütçe ayrılmıyor?

Kötü öğrenciler için iyep var, da İyi öğrenciler için niye Başka bir çalışma yok ?

İyi öğrencileri, daha iyi yapmak için, ya özel ders, ya kaynak kitap, ya özel okul, olabiliyor ama, öğretmene ekders karşılığında bile olsa kendi okulunda, neden bir yasal çalışma yapılmaz ?  Bu benim kafamda  büyük bir soru işareti yaratıyor.  Bazıları da onlar için, Bilsem var diyebilir, ama okulundan uzaklaştığı zaman, araya maddi külfet girdiği zaman, en dahi dediğimiz öğrenciler bile bu durumdan mahrum kaldı. Bilseme başlayıp, kaç dahi öğrencinin devam ettiğinden hesaplanabilir.

Sözün özü; iyi öğrenciler için de , resmi bir şeyler bekliyoruz. Bu benden ziyade, ekonomisi iyi olmayan, ilgili öğrenci ve velilerim beklentilerindendir.

hocam yazdığınızın altına imzamı atarım. iyi olanı daha iyi yapmak için meb kılını kıpırdatmıyor. bilsemlerin hali ortada. o fakir gariban çocuklar evde binbir zorlukla kendini geliştirmek için zaman harcayacak ama meb bu çocukları görmezden gelecek. gerçekten üzücü. insanın içi sıkılıyor yazdıklarınızı okurken. ne kadar acı ya.

Çevrimdışı zeli007

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 252
  • 2.369
  • Matematik Öğretmeni
  • 252
  • 2.369
  • Matematik Öğretmeni
# 02 Kas 2018 01:13:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşalr Bilim Sanat Merkezine Giden Öğrenciler İyep Listesinde Gözükmüyor mu Ben Demi Bir Sorun Var


Evet, benim de iki öğrencim Bilsem'e gidiyor. Sistemde yoktu ama sınav yaptım.Bu yüzden işleyemedim.

Çevrimdışı ZEYNEPm

  • Yeni Üye
  • 7
  • 2
  • 7
  • 2
# 02 Kas 2018 01:30:22
acil cevap verirsenz sevimirim ben iyep girecektim ama sistem kapalı başım dertte mi?

Çevrimdışı SiMYaCı44

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.178
  • 6.525
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.178
  • 6.525
  • 3. Sınıf Öğretmeni
# 02 Kas 2018 01:33:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
acil cevap verirsenz sevimirim ben iyep girecektim ama sistem kapalı başım dertte mi?

Telaşa gerek yok öğretmenim. Girişler 1-2 Kasım zaten. Geç kalmadınız yani. Giriş yapamıyorsanız okul idareniz yetki vermemiştir size

Çevrimdışı ZEYNEPm

  • Yeni Üye
  • 7
  • 2
  • 7
  • 2
# 02 Kas 2018 01:36:18
hocam akşam matematikleri girdim ama türkçeleri girmemiştim sistem şimdi kapalı diyor. Teşekkür ederim hocam gece gece biraz rahatladım.

Çevrimdışı neo24

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.237
  • 4.789
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 3.237
  • 4.789
  • Birleştirilmiş Sınıf
# 02 Kas 2018 01:36:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
acil cevap verirsenz sevimirim ben iyep girecektim ama sistem kapalı başım dertte mi?

Bir saat önce ben girdim,bitirdim.
Sistem çalışıyor...
Belki okul size yetki vermedi...

Çevrimdışı öğretmen0366

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.709
  • 5.219
  • Müdür Yardımcısı
  • 3.709
  • 5.219
  • Müdür Yardımcısı
# 02 Kas 2018 06:57:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Haklısınız. Çok ücretsiz ders verdim. Bugün bir velim geldi. Bende çocuğumun iyep e katılmasını istiyorum dedi. Ben de üzgünüm. Sınav yapacağız. Sonucuna göre kayıt edeceğiz dedim. 

Yalan yok. Az önce kağıdını sisteme girdim. Sınava göre  başarılı gözüküyor.  Halbuki yazdığı tüm harfler zor okunuyor. Kelime ve harf eksikleri çok fazla. Noktalama , büyük küçük harf dersen yok. Hece bilgisi gelişmemiş kısacası.

Lafı uzatmayacağım. Hep en kötü öğrenciler üzerine yatırım yapıyoruz. Ama durumu iyi olan öğrenciler içinde, böyle bir kurs açılması onların hakkı değil mi?

Kötü dediğimiz öğrenci kolay kolay değişmiyor, iyepe kesin kalacağı belli bir öğrencim var. Babası yakın zamanda hapise girecek. Öğrenci de , evin geçimini sağlamak için anasıyla beraber, (hafta sonu) gene sokaklarda seyyar satıcılık yapmaya devam edecek. 

Ben kursu açacağım , ama biliyorum ki o gelmeyecek.

Her türlü imkandan yoksun, durumu iyi olmayan öğrenciler de var. Her türlü imkansızlığı yaşayan. Babası ölmüş, 2 çocuk, annesi işten çıkarılmış., 1 aydır evlerinde elektrik yok.  Borçlarını faturalarını bileödüyemiyorlar. İşin ilginç tarafı, bu kız çocuğu da derslerine çok çalışıyor.  Çünkü akşama kadar ödevlerini yapmazsa, gene   güneş gidecek ve ışıksız kalacaklar.

Burada kızdığım nokta şu,
En kötü (okuma yazma bilmeyen)  dediğimiz öğrenciler için, devlet bütçe ayırırken, elinden geleni yapan, ama gene imkansızlık içinde yaşayan öğrenci sırf bu sınavdan başarılı oldu diye, daha iyi eğitim alma şansı (6 kişilik sınıf)  neden tanınmıyor. Çoğu öğretmene sorun.

Başarılıyı, daha başarılı yapıp, ülkeye vatana, millete , gene aynı koşullarda daha faydalı insan yapmak için, neden bütçe ayrılmıyor?

Kötü öğrenciler için iyep var, da İyi öğrenciler için niye Başka bir çalışma yok ?

İyi öğrencileri, daha iyi yapmak için, ya özel ders, ya kaynak kitap, ya özel okul, olabiliyor ama, öğretmene ekders karşılığında bile olsa kendi okulunda, neden bir yasal çalışma yapılmaz ?  Bu benim kafamda  büyük bir soru işareti yaratıyor.  Bazıları da onlar için, Bilsem var diyebilir, ama okulundan uzaklaştığı zaman, araya maddi külfet girdiği zaman, en dahi dediğimiz öğrenciler bile bu durumdan mahrum kaldı. Bilseme başlayıp, kaç dahi öğrencinin devam ettiğinden hesaplanabilir.

Sözün özü; iyi öğrenciler için de , resmi bir şeyler bekliyoruz. Bu benden ziyade, ekonomisi iyi olmayan, ilgili öğrenci ve velilerim beklentilerindendir.

Değerli hocam günaydın...
Iyep konusunda ve akranlarından başarılı olan çocuklar için bir şey yapılmadığı konusunda hem fikirim.
Bir sürü şey söylemek gerek ama ama ama...
Iyep konusunda öğrencinizin iyep e kalmasını düşünüyorsanız ve öğrenci başarılı olduysa hani şu harfleri bile zor yazan öğrenciyi iyep komisyon kararı ile iyep e alabilirsiniz e okulda modül var bununla ilgili.
Tabi ki iyep in uygulanabilirliği tartışma konusu.
Geçen yıl pilot ilçe olarak çok verimli olduğunu söyleyemem çünkü denetim olmadığında her şey gibi biz çuvallıyoruz özdenetim özsaygi diye bir şey yok maalesef.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK