Tatil İçin Nereye Gidelim, Önerileriniz?

Çevrimdışı KDesigner

• 2.052
  • 3.002
# 15 Ağu 2023 23:10:56
Ben de tatil için Antalya Olimpos bölgesindeki plajlardan bahsedeyim. Olimpos plajına girmek için antik kentten geçmek gerekiyor, plaj taşlık, şemsiye, şezlong, duş vb hiçbiri yok, bir tek deniz berrak ama hemen derinleşiyor, bu bölgeye gittiyseniz onun yerine bence Adrasan plajı daha iyi. Duş, şezlong vb hepsi var ve belediyenin şezlongları 30 tl, plajın 7. bölgesi kumsal, deniz çok güzel, belki de Türkiye'nin en sıcak denizidir,  en azından birçok ayrı il ve ilçede denize girmiş biri olarak benim gördüğüm en sıcak deniz, ayrıca hemen derinleşmiyor

Çevrimdışı turkersah

• 288
  • 1.282
  • 4. Sınıf Öğretmeni
# 15 Ağu 2023 23:27:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
En sıcak denizler Çeşme Ilıca plajı ile Fethiye çalış plajı. Tavsiye ederim.

Çevrimdışı kurtdere04

• 3.632
  • 5.053
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 16 Ağu 2023 02:57:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bilgiler için çok teşekkürler hocam..son bisey daha adalarda fiyatlar nasıl
Mutlaka mekana göre değişiyordur biz fiyattan çok güzelliğine önem verdik. Aşağı yukarı burgerler 4-7, içecekler 3-5, ana yemek deniz ürünleri 10-25, yakıt 1.8-2.2 euro civarı porsiyonlar çok büyük hepsi lezzetli. Kurdan dolayı yüksek gibi dursada Kuşadası Didimde de benzer mekanlarda benzer hesaplar geliyor

Çevrimdışı silver_gold

• 269
  • 584
# 16 Ağu 2023 08:34:31
Voyage torbada çok eğlenceli bir tatil geçirdim.tavsiye ederim..

# 16 Ağu 2023 09:02:24
Ben bugün tur rehberinden birsey öğrendim çok şaşırdım şahinbey belediyesi hergun özel uçak indiriyormuş Canakkaleye ücretsiz ve ücretsiz feribotla Geliboluya Belediyenin otobüsleriyle goturuyormus bu hizmeti hergun yapıyormuş bence harika ya keşke bizim belediyelerinde böyle hizmetleri olsa Antepteki arkadaşlar gelip gezip dönebilir bence

Çevrimdışı fmerve

• 4.992
  • 7.012
# 16 Ağu 2023 13:24:11
Antalya Side'de önerebileceğiniz apart var mı?

Çevrimdışı alicayirci

• 183
  • 402
# 16 Ağu 2023 16:09:11
Bolu için kalacak ve gezilecek yer tavsiye lutfen

# 16 Ağu 2023 16:36:45
Bugün Gelibolu Yarimadasina gittik çok hüzünlü bir gündü bence bazen gözyaşlarımı tutamadım boğazıma bir yumru oturdu sanki yutamadım. Çok hüzünlü olaylar duydum çok hüzünlü olaylar dinledim dinledikçe yere basmaya utandım sanki basmaya bile hakkım yok gibi hissettim. Mutlaka gidin bir rehber eşliğinde dinleyerek her santimi her anı yaşayarak hissederek gezin tavsiye ederim.

# 16 Ağu 2023 17:35:58
Gittiğim yerler hakkında biraz bilgi vereyim sigacıktan başladık sigacik çok güzeldi fotoğraf çekilecek çok güzel yapılar vardı çok sessiz sakin huzurlu bir yer ilerde şahsen yaşamak isterim orda denize girmedik deniz nasıldı bilmiyorum( sigacikta sakın börek yemeyin biz yemeye çalıştık ama yiyemedik cok kötüydü) İzmir eski foça ve Bergamayi gezdik bergamada teleferikle Bergama antik Kentine gittik teleferik ücreti 160 TL öğrencilere 120 TL orda Bergama La Bella otelde kaldık otel bana göre iyi değildi ama temizdi çarşaf vs. Oda temizdi kısacası akşam yemeği bayağı kötüydü ama kahvaltısı bir tık daha iyiydi ertesi gün şeytan sofrasına gittik pek görülmeye değer birsey yoktu ama manzara efsane ötesiydi kahve içtik sadece Ayvaliktan Ege Tur diye bir tekne turuyla açıldık tekne turu ücretini bilmiyorum katıldığımız tur ödedi ama Ayvaliktan tekne turuna katılmak isterseniz gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz garsonlarindan aşcılarına kadar herkes cok neşeliydi ve resmen herkesi kırdı geçirdiler 3 koyda 50ser dakikalık yüzme molası verdiler tekne turu toplam 6 saat sürdü koylarin ismini hatırlamıyorum ama su çok aşırı soğuktu koyun birinde giremeyip geri yukarı çıkanlar oldu ben girdim ama uzun bir süre alışamadım suyun sogukluguna koylar çok derindi ama cok temizdi dibini rahatlıkla gorebiliyordunuz biz teknede öğlen yemegide yedik balık salata makarna vardı sinirsiz bslik getiriyorlar doyana kadar yiyorsunuz sadece içecekleri ücretle aldık sonra cunda adasına geçtik cunda adası çok renkli bir yerdi bol bol takicı vardi zeytin yağ satan zeytin reçeli satan yerler vardı biz cunda adasında denize girmedik bilmiyorum ordan Ramada Resort Kazdağlarina gittik ertesi gün Asos Behramkaleye gittik araçlar aşağıda kalıyor bir süre yokuş tirmaniyorsunuz ama çok yormuyor kalede çok birsey yoktu ama fotoğraf cekilebileceginiz harika manzaralar vardı öğleden sonra normalde Kazdaglarinda çip safari yapacaktık ama Kazdaglarina giriş yasaklandığı için cikamadik o yüzden bizi serbest bıraktılar otelin imkanlarından faydalanın diye termal oteldi Ramada Resort Kazdaglari yine turlarin otelleri çok iyi olmuyor onu söyleyeyim yani çok yüksek beklentiniz varsa turlara katılmayınama akşam yemegide sabah kahvaltısıda idare ederdi açık bufeydi odalar temizdi termal havuzları temiz sayılırdı normal havuzuda idare ederi bence tam bir fiyat performans oteli ertesi gün Bozcaadaya Truva Antik Kentine gittik Bozcaada da fiyatlar çok çok uçuktu ve oradaki esnaf çok çok kaba tur rehberine onayladı turistler çok gelince havalandılar yozlastilar dedi Ayazma Plajına gittiler Feribotla Bozcaadaya geçtikten sonra hemen önünden plaja dolmuslarla gidebilirsiniz cok akintili ve soğukmuş biz süre kısıtlı diye adayı gezmeyi tercih ettik Bozcaada kalesine çıktık Meryem Ana klisesine Rum mahallesine gittik çok güzel fotoğraf çekilecek mekanlar vardı reçel ve sabun pazarı var herseyin reçelini ve sabununu bulabilirsiniz bol bol sabun ve reçel aldım fiyatları uygundu onların. Sonra Canakkaleye geçtik. Canakkalede Çanak otelde kaldık 🤢 otel çok kötüydü bizim odamız sikintisizdi ama birçok arkadaşın odasında da sorun varmış odayı tur merkezde diye tercih ediyormuş gerçekten çarşıda ve sahilde çok yakın bizim odamız sahilide carsiyida goruyorsu ama akşam yemeği yiyemedik otelde gerçekten kötüydü sabah kahvaltısı yine bir tık iyiydi çok erken olduğu için kahvaltıya mecburen indik ama akşam Çanakkale merkezi geceye kadar gezdik gerçi birçok yer erken kapatıyor ama yinede mekanlar açık bugünde Geliboluyu gezdik dönüyoruz biz Akdeniz çıkışlı bir turla çıktık ama Konyadanda yaklaşık bir otobüs yolcu aldı yani 2 otobüs çıktık biri Konyadandi .Ama fiyatına göre çok çok iyiydi diyebilirim çünkü gerçekten çok uygundu ve teleferik ücreti ve müze giriş ücretleri hariç diğer herseyi feribot ücretlerine kadar tur odedi.

# 16 Ağu 2023 17:40:51
Kazdaglarinda kaldığımız bir akşam kendi imkanlarimizla Akçaya gittik zaten çok yakın 10km falan Akçay gittiğim yerler içinde hem en uygunuydu hemde en eğlencelisi diyebilirim otel resepsiyonisti bize Akçayı tavsiye etti gerçekten çok renkli herkes sahildeydi ve deniz çok sığ duruyordu plajı çok temizdi gördüğüm kadarıyla ve oradaki ev fiyatlarida uygunmus öyle söylediler ve alışveriş imkanı açısından da güzeldi bence tatil için tercih edilebilir ama çok aşırı kalabalıktı ben hiçbir şehir merkezinde bile öyle bir kalabalık görmedim

Çevrimdışı bigadiçli

• 725
  • 1.459
# 16 Ağu 2023 19:09:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bir kaç yıldır devam eden bir uygulama. Kalabalık olduklarından diğer grupların rehberleri onlar gelmeden tura başlamak ister.  :)

Çevrimdışı KDesigner

• 2.052
  • 3.002
# 16 Ağu 2023 19:11:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam en önemli şeyden bahsetmemişsiniz. Yemekler. Oranın yemekleri nasıldı? Yöresel yemeklerle birlikte ikram edilen yiyecekler ziyafet çekmeye değer bir yer mi?🙂

Çevrimdışı Halit1923

• Aktif Üye
  • **
  • 56
  • 26
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 16 Ağu 2023 19:41:27
Merhaba arkadaşlar, Muğla tarafında tatil yapabileceğimiz temiz uygun fiyatlı bir otel var mı, çocuklar içinde olanakları olan.

Çevrimdışı cmustafaengin

• 2.510
  • 3.601
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 16 Ağu 2023 19:51:35
Bursa / Gemlik'te yer alan Vera Palas'ı tavsiye ederim. Bungalov evlerde, denizin kenarında ve havuz keyfiyle. Biz 1 hafta kaldık ve çok beğendik. Yemekleri, temizliği vs hoşumuza gitti. Fiyatı da gayet uygun. Mustafa Hoca'nın selamı ile arıyoruz derseniz fiyat indirimi de alrısınız :) Ben dedim, öğretmen arkadaşlarıma falan tavsiye edeceğim diye bilginiz olsun. Düşünün yani, internette sitesi var.

# 16 Ağu 2023 20:36:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Akçayda yemek yemedik hocam otelin aksam yemeğinden sonra gittik biz dondurma yedik Akçayda Egede bölge halkı dondurmaya çok meraklı zaten egede kaldığım süre boyunca damla sakızlı naneli( naneli olan herseyi cooooook severim) tahinli cevizli ve incirli gibi dondurma çeşitlerinden yedim birde balığa çok düşkünler kaldığım sürede çok balık  yedim ve tiksindim çok severdim ama artık balık yemek istemiyorum ya bence her bölge insaninin farklı farklı zevkleri ve özellikleri var. Çanakkalenin peynir helvası çok güzel dediler ben kızarmış peynir helvası ilk defa yiyorum normalde de peynir helvasını çok severdim ama bu kadar güzelini ilk defa yedim ama mesela eşim peynir helvasindan nefret eder ve Canakkaledekinide sevmedi biz sahile çok yakın biryerde yedik altın rengi tepkilerden yanında küçük softşerbetlerlegetirdiler sunumuda çok güzeldi. Biz gittiğimiz her yerin özel yiyeceklerini mutlaka deneriz sonra puanlariz😁